CONTACT

12/25/2009

Zdeněk Fránek


Zdeňka Fránka jsem poprvé potkal na podzim roku 2005. Zavolal mi, že si přečetl moji knihu 29+3 (záznamy přednášek z Holandska), a že by si rád promluvil. Chtěl znát můj názor na přípravu jeho vlastních přednášek. Snažil jsem se mu poradit na základě svých zkušeností, jak nejlépe jsem dokázal. Nevím, zda to k něčemu bylo, ale vzniklo z toho přátelství, kterého si velmi vážím. Na podzim roku 2008 si přišel poslechnout moji přednášku v Liberci. Po jejím skončení měl jedinou otázku. "Chceš tady vést ateliér?" Tato přímočarost je pro něj zcela typická. V Americe normální, v Česku zcela výjimečná. Zaplaťpánbůh za ni. Vyústila v mé přihlášení do konkurzu na uvolněné místo vedoucího ateliéru na FUA TU v Liberci a od března 2009 tam tedy působím. Především díky impulzu ze strany Zdeňka Fránka. Díky.

Žádné komentáře:

Okomentovat